مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 26. دى 1394 - 10:05   |   کد مطلب: 16716
معاون ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت: بیش از ده هزار نفر از پذیرفته شدگان در قرعه کشی عتبات دانشگاهیان ثبت نام خود را نهایی کردند و افرادی که نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام نکردندبه منزله انصراف از اعزام تلقی خواهد شد.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از خبرگزاری دانشجو،محمد زارع معاون اجرایی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان گفت:دانشگاهیان پذیرفته شده اصلی و ذخیره عتبات دانشگاهیان تا پایان روز گذشته فرصت داشتند که ثبت نام خود را نهایی کنند. 

وی افزود: بیش از ده هزار نفر از پذیرفته شدگان در قرعه کشی عتبات دانشگاهیان ثبت نام خود را نهایی کردند و افرادی که نسبت به نهایی کردن ثبت نام خود اقدام نکردند به منزله انصراف از اعزام تلقی خواهد شد.

 

زارع گفت:دفاتر ستاد در استانها برای کاروانهایی که ظرفیت آنها کامل نشده باشد، مجددا قرعه کشی میکنند. دانشگاهیانی که در قرعه کشی اولیه انتخاب نشدهاند میتوانند تا پایان دی ماه با دفاتر ستاد در استان محل تحصیل خود در سراسر کشور تماس گرفته تا اگر استانی ظرفیت خالی داشت بتوانند در لیست انتظار اعزام آن استان قرار بگیرند.

 

وی ادامه داد:جدول قیمت عتبات دانشگاهیان به تفکیک هر استان در حال آماده سازی است که بعد از اعلام هزینه نهایی از سوی سازمان حج و زیارت به اطلاع زائرین گرامی خواهد رسید.

انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

آخرین اخبار