مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 24. دى 1394 - 18:36   |   کد مطلب: 16697
استاندار همدان گفت: اجرا و نهایی شدن برجام دلگرمی بزرگی برای حضور حداکثری مردم برای شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی و انتخابات است.

به گزارش صدای دانشجو به نقل از ایرنا، محمدناصر نیکبخت روز پنجشنبه در کمیسیون تنظیم بازار همدان افزود: شرایطی که امروز در جامعه پیش آمده و صدا و سیما هم تبلیغات را داشته باشد راهکار و راه حلی برای امیدواری و شرکت مردم فراهم شده است.
وی با بیان اینکه شمارش معکوس در اجرا و نهایی شدن برجام شروع شده است و طی روزهای آینده برجام نهایی خواهد شد افزود: برجام که اجرایی شد و قول و قرارها و وعده های دولت و رهبری که برای مردم اجرایی شد مردم متوجه می شوند که شرایط امید به آینده و بهبود آینده فراهم شده است.
استاندار همدان با بیان اینکه باید از اجرایی شدن برجام از مردم ایران و مقام معظم رهبری و هیات تدبیر و امید که در تحقق این هدفمندی تلاش ارزشمندی را انجام داده اند قدردانی کرد افزود: در گذشته تلاش دولت 12 قطعنامه بوده است اما تلاش دولت یازدهم این بود که 12 قطعنامه منتفی و بی اثر شود.
نیکبخت خاطرنشان کرد: به برکت تلاش های صورت گرفته تحریم ها لغو می شود و پولهای مسدود شده به کشور بازمی گردد که این از برکات تعامل خوب دولت تدبیر و امید با دنیا و حمایت های بسیار شایسته و بی شائبه مقام معظم رهبری از دولت و ملت بوده است.
وی با بیان اینکه در آستانه برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی همه مسئولان باید برای حضور حداکثری تلاش کنند افزود: نمی خواهیم کار تبلیغاتی انجام دهیم اما معتقدیم نهایی شدن برجام در حضور حداکثری مردم در انتخابات به طور قطع تاثیرگذار خواهد بود.
استاندار همدان ادامه داد: برخی نگرانند که این برجام با دست دولت تدبیر و امید انجام نشود و یا هم اکنون انجام نشود، غافل از اینکه باید عزت کشور و سربلندی نظام را مورد نظر قرار داد.
نیکبخت با بیان اینکه بسیاری از مدیران در جامعه تاثیرات زیادی دارند افزود: تاکید بر این است که همه باید پیامبران و رسولانی باشند که پیام ضرورت انتخابات و حضور حداکثری را به گوش مردم برسانند تا مردم در انتخابات حضور حداکثری داشته باشند.
وی بیان کرد: وقتی مقام معظم رهبری می فرماید حتی اگر کسی نظام و ولایت فقیه را قبول ندارد برای ایران و احترام به سربلندی ایران در انتخابات شرکت کند مدیران نیز مسئول و موظف هستید که ورود پیدا کرده و به مردم حضور حداکثری را تاکید کنند.
استاندار همدان مهمترین هدف را رای و حضور حداکثری مردم در انتخابات ذکر کرد و افزود: این مهم است تا مردم جهان و دنیا ببینند که مردم ایران با نظام و دموکراسی رفاقت و همراهی را دارند.
وی همچنین درباره عملکرد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در رابطه با تفکنداران آمریکایی گفت: سپاه پاسداران با رشادت، قدرت و عظمت توانسته است تفنگداران آمریکایی را که در محدوده کشور ما به طور سهوی ورود پیدا کرده بودند، مهار کرده و نگه دارد.
استاندار همدان افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم از نقطه شروع عزتمندانه رفتار نمود و هم اینکه نیروی دریایی آمریکا و نماینده فرانسه حضور داشته است و سپاه باقدرت و صلابت این کار را انجام داد.
نیکبخت افزود: سپاه پاسداران وقتی متوجه شدند که این ورود سهوی بوده و قصد خاصی وجود نداشته با خواهشی که کشور آمریکا کرد و تماس تلفنی وزیر خارجه با وزیر امور خارجه ایران این افراد رها شدند.
وی اظهار کرد: نهایی شدن برجام و عملکرد سپاه پاسداران نشان از عظمت ایران اسلامی دارد که این برخوردها جای تبریک دارد.
انتهای پیام/ح

دیدگاه شما

آخرین اخبار