مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 11. آذر 1394 - 17:59   |   کد مطلب: 16384
با حضور مشاور رئیس دانشگاه در امور شاهد و ایثارگران انجام شد:
تجلیل از ایثارگران و خانواده شهدا
ایثارگران شاغل در شبکه بهداشت و درمان و خانواده‌های معظم شهدای شهرستان اسدآباد با حضور مشاور رئیس دانشگاه در امور شاهد و ایثارگران تجلیل شدند.

 به گزارش صدای دانشجو،مشاور رئیس دانشگاه در امور شاهد و ایثارگران در جمع ایثارگران و خانواده معظم شهدای شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسدآباد گفت: حماسه دفاع مقدس باید همیشه در اذهان تداعی باشد و سختی‌ سال‌های جنگ نباید فراموش شود؛ زیرا آن دوران با اراده قوی ایثارگران در سایه رهبری حضرت امام خمینی(ره) سپری شد.

دکتر سید محمدجواد موسوی‎بهار با بیان فرمایش بنیانگذار انقلاب اسلامی که «پس از جنگ نگذارید ایثارگران در پیچ و خم زندگی به فراموشی سپرده شوند» به ارائه گزارشی از عملکرد یک ساله دفتر امور شاهد و ایثارگران دانشگاه از جمله بیمه تکمیلی، برگزاری همایش تجلیل از ایثارگران در شهرستان‌ها، برگزاری اردوهای زیارتی کربلای معلی و مشهد مقدس، دیدار با خانواده‎های معظم شهدا، برقراری ماده 51 فوق‎العاده ایثارگران و بازنشستگی پیش از موعد ایثارگران به عنوان بخشی از اقدامات انجام شده، پرداخت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسدآباد هم گفت: فلسفه برگزاری این گونه همایش‎ها این است که خودمان را باور کنیم و بدانیم که اراده‌ای قوی داریم.

دکتر حجت‎اله بهرامی افزود: دوران دفاع مقدس، پیام‌آور اراده ملت ایران است که در مقابل دشمن‎ متجاوز و متحدانش ایستاد و از دین و میهن خود دفاع کرد و اکنون ایران اسلامی به نقطه‌ای از قدرت رسیده است که در منطقه اثرگذار است.

در این مراسم با اهدای لوح سپاس و هدیه از ایثارگران و خانواده‎های معظم شهدای شبکه بهداشت و درمان شهرستان اسدآباد تجلیل شد.

 

 

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار