مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 1. ارديبهشت 1394 - 2:50   |   کد مطلب: 15147
مسئول بسیج دانشجویی استان همدان با این که ما چه طور می توانیم به آمریکا اعتماد کنیم درحالیکه هنوز هم از گزینه های روی میز سخن می گوید.

به گزارش صدای دانشجو نشست هم اندیشی پیرامون مذاکرات هسته ای در دانشگاه فرهنگیان پردیس شهید باهنر همدان با حضور مسئول بسیج دانشجویی استان همدان برگزار شد. 

در این مراسم فریادرس با بیان این که طبق گفته طرف امريكايي در بیانیه ذکر شده که لغو تحریم ها مرحله به مرحله است و پس از هر بار بازدید آژانس و اطمینان آمریکا از اینکه ایران مطابق توافقات پیش رفته است، تحریمی لغو می شود گفت: درحالیکه با توجه به مصوبات اخير كنگره آمريكا و مجموعه اظهارات مقامات ایران تضمینی ندارد که آیا در زمان اجراي اين تعهدات از طرف ايران  آمریکا نيز تحريم هارا  لغو خواهد کرد یاخير؟

مسئول بسیج دانشجویی استان افزود دولت باید نظرات موافقان ومخالفان مذاکرات را برای خود غنیمت بشمارد و این نشان دهنده  توجه به منافع ملی است.

وی افزود اصل اساسی این است که غرب به دنبال توقف ایران است، چه در حیطه ی قدرت و چه علمی غرب می داند ما سراغ بمب هسته ای نمی رویم بلکه می خواهد قدرت جهانی ما را سرکوب کند، ما چه طور می توانیم به آمریکا اعتماد کنیم درحالیکه هنوز هم می گوید: گزینه های روی میز پابرجاست.

مسئول بسیج دانشجویی استان  در پایان افزود این دیدگاه اشتباهیست که بگوییم باتوافق و لغو تحریم ها مشکلات اقتصادی برطرف می شود، چرا که با وارد شدن محصولات خارجی تولید داخلی به خطر می افتد، تنها راه نجات اقتصاد مقاومتی است.

دیدگاه شما

آخرین اخبار