مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 16. اسفند 1393 - 22:27   |   کد مطلب: 14978
بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی:
آرزو کردم مسلمان شوم
بانوی تازه مسلمان شده ژاپنی گفت: زمانی که با اسلام آشنا شدم، آرزو کردم که یک مسلمان واقعی شوم.
آتسو کو هوشین

به گزارش صدای دانشجو به نقل از ایسنا، "آتسو کو هوشینو" که بعد از مسلمان شدن نام خود را به "فاطمه" تغییر داد شنبه امروز در مراسمی تحت عنوان "بانوی تازه مسلمان شده" با تاکید بر اینکه آزاد ترین انسان بنده خداست، تصریح کرد: وقتی که تحقیقات خود را در مورد اسلام کامل کردم تازه متوجه شدم که بنده خدا بودن چقدر خوب است چرا که خداوند صاحب همه چیز در عالم از جمله آزادی بوده و تقوا پیشه گان نیز در نزد خدای متعال ارجمند واقع شده اند.

وی با اشاره به اینکه از پنج سال گذشته وارد کشور ایران شدم گفت: در خانواده ژاپنی به دنیا آمدم، عموی من یک کشیش مسیحی است در همین محیط بود که ادیان مختلف را مقایسه کردم.

هوشینو ادامه داد: در 11 سپتامبر زمانی که علیه دین اسلام، تبلیغات گسترده شد خیلی کنجکاو شدم چرا که بوی توطئه شنیده بودم، از دین اسلام اطلاعاتی به جز خواندن نماز و حرام بودن شراب چیزی نداشتم در آن موقع بود که شروع به خواندن قرآن و تحقیق درباره دین اسلام کردم.

وی تصریح کرد: برایم عجیب بود که همه حرف های رایج در مورد دین اسلام دروغ محض بوده، در آن زمان فهمیدم کسانی که با حق و حقیقت هستند احتیاجی به دروغ گفتن ندارند و افرادی هم که با حق نیستند همواره سعی می کنند برای توجیه کارهای خود به دروغ متوسل شوند.

هوشینو اضافه کرد: همیشه از خود سوال می کردم که هدف از زندگی کردن چیست برای یافتن پاسخ این سوال به همه ادیان مراجعه کردم اما هیچ یک به جز قرآن نتوانستند سوال های من را به صورت شفاف پاسخ دهند.

وی اذعان کرد: زمانی که سوره یس را خواندم متوجه نوری شدم که بعدها متوجه شدم که این نور مختص پیامبر اکرم (ص) است.

هوشینو با تاکید بر اینکه متاسفانه در کشور ژاپن، فعالیت تشیع بسیار ضعیف است، گفت: برای مسلمان شدن، به مرکز اسلامی سنی در توکیو مراجعه کردم و ابتدا سنی شدم، به تدریج برای خواندن قرآن و نماز زبان عربی را فراگرفتم سپس به تشیع گرایش پیدا کردم.

وی در ادامه با اشاره به اینکه به خواندن دعا علاقه زیادی دارم گفت: دعا در زمان کمک شایانی به من کرد.

وی اذعان کرد: در آن زمان همه خانواده و دوستانم فکر می کردند که من دیوانه ام و من را سرزنش می کردند اما من با خواندن دعا احساس می کردم که همه اهل بیت(ع) در کنار من هستند بنابراین تصمیم گرفتم که مسلمان بمانم.

وی در خصوص حجاب خود تصریح کرد: زمانی که در ژاپن، از روسری برای حفظ حجاب خود استفاده کردم، پلیس با من برخورد کرده و مردم نیز با حس بدی به من نگاه می کردند اما در این زمینه نیز با لطف و عنایت خداوند موفق شدم در آن شرایط نیز دست از اعتقاداتم برندارم.

وی ادامه داد: خداوند زندگی جدیدی به من عطا کرد که احساس کردم باید آن را جبران کنم بنابراین تصمیم گرفتم که به ایران سفر کنم و در این جا نیز حجاب برتر که همان چادر بوده را برای خود برگزیدم.

این بانوی تازه مسلمان شده در پایان یادآور شد: من افتخار می کنم که یک زن مسلمان هستم چرا که برای خود شخصیت دارم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار