مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 5. اسفند 1393 - 17:22   |   کد مطلب: 14937
به همت بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان برگزار می شود
کارگاه یک روزه آموزش مبانی اقتصاد مقاومتی
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان در اولین سالروز ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری اقدام به برگزاری کارگاه استانی یک روزه ی آموزش مبانی اقتصاد مقاومتی می نماید.
بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان

به گزارش صدای دانشجو، بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان در اولین سالروز ابلاغ سیاست های اقتصاد مقاومتی توسط مقام معظم رهبری اقدام به برگزاری کارگاه استانی یک روزه ی آموزش مبانی اقتصاد مقاومتی می نماید.

مسئول واحد علمی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی همدان در مصاحبه با خبرنگار صدای دانشجو گفت: در این دانشگاه هدف برگزاری این کارگاه را آگاهی بخشی به دانشجویان و تخصصی سازی این مبانی ارزشمند برای دانشجویان رشته های مختلف بیان کرد.

شهاب مومنی با بیان این که این دانشجویان امروز هستند که در صحنه های اقتصادی سیاسی و علمی فردای کشور نقش آفرینی خواهند کرد؛ افزود،  بومی سازی و پیاده سازی مبانی اقتصاد مقاومتی در رشته ها و تخصص های مختلف وظیفه ی ذاتی دانشجویان و بسیج دانشجویی است.

وی افزود این کارگاه یک روزه با حضور اساتید کشوری در دانشگاه صنعتی همدان برگزار می شود و شامل یک کارگاه عمومی و چند کارگاه تخصصی است .

 مومنی از دانشجویان علاقمند به شرکت در این کارگاه استانی درخواست کرد  برای ثبت نام به واحد بسیج دانشجویی دانشگاه خود مراجعه کنند.

این فعال دانشجویی تنها راه برون رفت از مشکلات اقتصادی کشور و مهمترین راه مقابله با تحریم های ظالمانه علیه ملت ایران را اجرای تمام و کمال سیاست های اقتصاد مقاومتی در تمام سطوح قابل اجرا دانست.

ایشان همچنین افزود که  برگزاری این کارگاه و و کارگاه های مشابه در دانشگاه ها به تبین مبانی اقتصاد مقاومتی توسط دانشجویان منجر شود انشاا... . 

دیدگاه شما

آخرین اخبار