مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 22. بهمن 1393 - 8:18   |   کد مطلب: 14887
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه بوعلی با بیان اینکه 22 بهمن جایگاه ویژه‌ای در تقویم ملی، انقلابی و دینی کشور دارد، گفت: حضور مردم در صحنه گویای پایبندی آنان به آرمان‌های انقلاب است.
مسئول نهاد رهبری در دانشگاه بوعلی

به گزارش صدای دانشجو حجت‌الاسلام مصطفی رستمی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: راهپیمایی 22 بهمن به عنوان یک همایش ملی و مراسم عمومی است که نشان‌دهنده ارتباط عمیق مردم با امام راحل و پایبندی به آرمان‌های انقلاب است.

وی با بیان اینکه 22 بهمن جایگاه ویژه‌ای در تقویم ملی، انقلابی و دینی کشور دارد گفت: مردم ایران راهی را طی می‌کنند که سه دهه قبل آغاز کردند و با حضور خود در این راهپیمایی حمایت خود را از نظام جمهوری اسلامی نشان می‌دهند. نماینده ولی فقیه در دانشگاه بوعلی یادآور شد: حضور جوانان و به ویژه دانشگاهیان و اعضای علمی دانشگاه‌ها به عنوان قشر پیشرو، فعال و آگاه در راهپیمایی 22 بهمن نقش موثری در پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب خواهد داشت. وی ادامه داد: هر ساله مردم با حضور در صحنه انقلاب اسلامی نگاه تمام ناظران در گوشه گوشه جهان را به خود جلب می‌کنند. رستمی با بیان اینکه حضور مردم در صحنه گویای پایبندی آنان به آرمان‌های انقلاب است گفت: فردا هم دوستان انقلاب و هم دشمنان آن و البته تحلیل‌گران مسائل ایران و جهان اسلام حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن را رصد خواهند کرد. وی راهپیمایی امسال را ویژه دانست و تصریح کرد: با توجه به روند مذاکرات هسته‌ای و برای حمایت از تیم مذاکره‌کننده که برای دفاع از حقوق و منافع ملت ایران در مقابل نمایندگان نظام سلطه جهانی تلاش می‌کنند حضور مردم در راهپیمایی 22 بهمن امری ضروری است.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه بوعلی بر لزوم استمرار شعار مرگ بر آمریکا تأکید کرد و اظهار داشت: مردم ایران همچون سال‌های گذشته شعار مرگ بر آمریکا را محکم‌تر از گذشته در راهپیمایی 22 بهمن سر می‌دهند که این راهبرد و استراتژی جمهوری اسلامی است. وی تاکید کرد: به طور حتم ابراز انزجار از آمریکا در حمایت از مظلومان به اقتدار تیم مذاکره‌کننده می‌افزاید و پشتوانه قوی برای چانه‌زنی آنان خواهد بود.

دیدگاه شما

آخرین اخبار