مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 20. بهمن 1393 - 10:10   |   کد مطلب: 14870
نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با بیان اینکه انقلاب اسلامی به جهان صادر شده، از تأثیرات شگرف پیام رهبری به جوانان آمریکا و اروپا سخن راند و با اشاره به 450 برابر شدن فروش قرآن در اروپا، آن را از مواهب این پیام دانست.
نماینده مردم همدان و فامنین

به گزارش صدای دانشجو به نقل از فارس ، ابراهیم کارخانه‌ای ظهر امروز در جمع مردم روستای گنبد با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل رژیم شاهنشاهی به برکت وجود ولی فقیه و تبعیت مردم از ایشان بود، اظهار کرد: این انقلاب باعث سرافرازی ایران اسلامی در جهان شده است.

وی با بیان اینکه باید تابع رهبری بود، گفت: این انقلاب با مدیریت و رهبری حضرت امام خامنه‌ای(مدظله‎العالی) توطئه‌های دشمن را یکی پس از دیگر خنثی کرده است.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس با اشاره به اینکه امروز همه سیاست‌های آمریکا شکست خورده، تأکید کرد: ملت ایران پوزه ابرقدرت‌های جهان را به خاک مالیده است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران به دیگر نقاط جهان صادر شده، از تأثیرات شگرف پیام مقام معظم رهبری به جوانان آمریکا و اروپا سخن راند و با اشاره به 450 برابر شدن فروش قرآن در اروپا، آن را از مواهب این پیام دانست.

کارخانه‌ای ابراز داشت: همه ما باید به زندگی کردن در این دوره که اسلام و انقلاب با این سرعت در حال گسترش است افتخار کنیم.

دیگر نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس نیز خاطرنشان کرد: جوانان رزمنده ما در جنگ تحمیلی ثابت کردند پای انقلاب خود تا آخرین قطره خون می‌ایستند.

امیر خجسته خاطرنشان کرد: با برگزاری جشن برای انقلاب اسلامی، باید آن را همواره پاس داشته و در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های آن حرکت کنیم.

وی در پایان سخنانش تأکید کرد: باید از این فضا برای روشنگری و شناساندن انقلاب اسلامی به نسل جوان و دنیا استفاده کنیم.

دیدگاه شما

آخرین اخبار