مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 8. دى 1393 - 14:14   |   کد مطلب: 14735
هشدار مسئولان تشکل های دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا به مسئولین استان:
اتفاقات زیادی هست که اگر در فضاهای عمومی استان و رسانه ها باز شود هزینه سنگینی برای استانداری دارد
مسئولین بسیج دانشجویی و جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا در نشست خبری امروز ضمن انتقاد ازبرخی مواضع و فعالیت ها هشدار دادند در صورت ادامه این فعالیت ها استانداری متحمل هزینه سنگینی خواهد شد.
خیلی اتفاقات دیگری هست که اگر در فضاهای عمومی استان و رسانه ها باز بشود هزینه سنگینی برای استانداری دارد

به گزارش صدای دانشجو مهرداد نجفی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر دخالت استانداری درعزل و نصب دریکی از دانشگاههای استان گفت: این امر از یک جریان خاص در استانداری نشات میگیرد و آن جریان سیاسی امنیتی استانداری است که از شروع کار ایشان شاهد کارهای غیر تخصصی ایشان و دخالت ایشان در امور مختلف بوده ایم. جلسات ایشان با احزاب منحله جلساتی با افراد مشکل دار در استان، خط دهی یک سری از جریان های دانشجویی و کمک های مالی، جریان رضوی فقیه و تغییر و تحول واصرار بر آدم هایی در دانشگاه از فعالیت های ایشان است. این روال در جریان رضوی فقیه با برخورد جنبش دانشجویی مواجه شد اما اگر این قضیه ادامه پیدا کند خیلی اتفاقات دیگری هست که اگر باز بشود در فضاهای عمومی استان و رسانه ها هزینه سنگینی برای استانداری دارد که امیدواریم کار به آنجا نرسد.

محمد علی مرادیان دبیر جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه بوعلی سینا نیز در پاسخ به این سئوال افزود:  آقایانی که در عزل و نصب های داخلی مجموعه ای مثل دانشگاه دخالت میکنند یا دانشگاهی نیستند یا خوی زورگویی در آنها وجود دارد. متاسفانه نسبت به حوزه کاری خودشان دلسوز نیستند اما نسبت به حوزه دانشگاه پیام نور یا دانشگاه بوعلی سینا دلسوزی میکنند که جنبش دانشجویی فعلا مدارا میکند اما اگر ادامه پیدا بکند جنبش دانشجویی دست به روشنگری می زند با ذکر نام جریان هایی که در این امر دخیل هستند.

 

نجفی در بخش دیگری از سخنانش گفت:  خطاب به عده ای که امروز دنبال این اند که فتنه گران را قهرمان جلوه دهند و مسئولین استان که خودشان با اعمالی مثل سازماندهی جریاناتی مثل رضوی فقیه و جلسات با احزاب منحله دنبال تنش آفرینی اند و دنبال برگرداندن عده ای معلوم الحال و سیاست زده به فضای کشور و استان هستند بدانند کسانی که امروز دم از رفع حصر میزنند به پایان عمر سیاسی خودشان نزدیکتر میشوند واین روند را سریعتر میکنند. چون نه دی در حافظه مردم ثبت شده و از ظلم فتنه گران از رئوس آنها گرفته چه داخلی و چه خارجی در این نظام انجام داده اند نخواهند گذشت.

دیدگاه شما

آخرین اخبار