به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 23. آذر 1393 - 22:24   |   کد مطلب: 14680
از چهار عضو هیات علمی ویک کارمند دانشگاه آزاد اسلامی همدان در آیین تجلیل از پژوهشگران بر استان همدان تقدیر شد.

به گزارش صدای دانشجو در آيين تجليل از پژوهشگران برتر استان که در سالن همايش هاي دانشگاه علوم پزشکي همدان با حضور استاندار و جمعی از مقامات استانی و کشوری برگزار شد از چهار عضو هیات علمی  و یک کارمند دانشگاه آزاد اسلامی همدان به عنوان پژوهشگران برتر استان تقدیر شد.

در این مراسم که امتیازات پژوهشی یک سال اخیر ناشی از تالیف مقالات، تألیف کتاب و طرح های پژوهشی پژوهشگران مورد سنجش و ارزیابی قرار گرفت در گروه علوم انسانی کوی سبقت را علیرضا اسفندیاری مقدم عضو هیات علمی رشته علم اطلاعات و دانش شناسی واحد همدان از تمامی پژوهشگران این عرصه در استان رباید و در صدر پژوهشگران برگزیده گروه آموزشی علوم انسانی ایستاد.

در گروه آموزشی علوم پایه مهرداد چراغی عضو هیات علمی گروه محیط زیست ، در گروه آموزشی کشاورزی و منابع طبیعی سهیل سهیل سبحان اردکانی  عضو هیات علمی گروه محیط زیست، در گروه آموزشی هنر و معماری کیانوش ذاکر حقیقی عضو هیات علمی گروه شهرسازی دانشگاه آزاد اسلامی همدان مورد تجلیل قرار گرفتند.

در بخش کارمند پژوهشی برتر نیز ازهوشنگ مبارک آبادی به خاطر فعالیت های پژوهی و تحقیقاتی تقدیر بعمل آمد.

در اين همايش از 68 نفر از اعضاي هيأت علمي دانشگاه ها، سه کارمند، 16 دستگاه اجرايي، 16 شرکت فن آوري برتر و دو ايده برتر در زمينه تحقيقات و پژوهش تقدير شد.

برچسب‌ها: 

دیدگاه شما

آخرین اخبار