مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 14. مهر 1393 - 9:23   |   کد مطلب: 14185
سردار احمدی مقدم در صبحگاه عمومی اولین روز هفته ناجا
ناجا تلاش می‌کند نقطه قابل اتکایی برای مردم باشد
فرمانده نیروی انتظامی گفت: امروز دغدغه کشور و مردم مصرف‌کنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، سرقت خرد و دله‌دزدی است و ناجا تلاش می‌کنند که نقطه قابل اتکایی برای مردم باشد و به بسط آرامش و قانون‌گرایی در جامعه همت بگمارد.
احمدی مقدم

به گزارش صدای دانشجو به نقل از خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی در صبحگاه عمومی اولین روز هفته ناجا اظهار داشت: امروز دغدغه کشور و مردم موضوع مصرف کنندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر سرقت‌های خرد و دله‌دزدی‌هاست.

وی با بیان این مطلب که اگر سرمایه‌گذاری در حوزه مرز صورت بگیرد فقط میزان سوختی که به خارج قاچاق می‌شود تفاوت قیمتش بیش از بودجه سالانه نیروی انتظامی گفت: ببینید اگر راه تروریست‌ها و سوداگران مرز باز بود چه هزینه‌هاییی را باید می‌پرداختیم.

این مقام ارشد انتظامی به اقدامات راهنمای و رانندگی اشاره کرد و افزود: ما توانسته‌ایم از 28 هزار نفر تلفات در سال 84 این آمار را به حدود 17 هزار نفر تا پایان سال 93 برسانیم.

وی گفت: امروز تلاش ما این است که از ابزارهای مکمل امنیت و مشارکت مردم استفاد کنیم و به مردم برای حفظ جان و مالشان آموزش دهیم.

سردار احمدی مقدم ادامه داد:‌فرهنگ‌سازی از ایجاد یگان انتظامی در وزارتخانه‌ها برای ارتقاء امنیت اختصاصی آنها و همچنین ایجاد موسسات خدمات حفاظتی و امروز هم ایجاد پلیس افتخاری که یک نوعی نیروی بسیج در ناجاست از دیگر اقدامات ناجا است.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: پلیس افتخاری با در برگیری جوانان، دختران و پسران با انگیزه بدون دریافت اجر و مزد فعالیت خود را آغاز می‌کند که البته بخشی از اقدامات آنها فرهنگی و آموزشی است تا در نوروز و مناسبت‌های مختلف و گشت محلات به ایفای وظیفه بپردازند.

فرمانده نیروی انتظامی به مردم اطمینان داد ناجا در کنار همه ارکان حکومت تلاش می‌کند که به کارآمدی نظام بپردازد و هر روز به روز باشد.

سردار احمدی مقدم خاطر نشان کرد: ناجا تلاش می‌کند نقطه قابل اتکایی برای مردم باشد و به بسط آرامش و قانون‌گرایی در جامعه همت بگمارد لازم به ذکر است در ابتدای این مراسم میثاق‌نامه پلیس افتخاری قرائت شد و سردار احمدی مقدم با اعطای لوح از کارکنان ساعی نیروی انتظامی  تقدیر کرد.

- See more at: http://farsnews.com/newstext.php?nn=13930714000095#sthash.CRjctcY5.dpuf

دیدگاه شما

آخرین اخبار