مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 19. مرداد 1391 - 10:41   |   کد مطلب: 1312
رشته هاي مختلف ورزشي در طول سال از يكسو نگري در صدا و سيما ضربه مي خورند. اين كار به حدي رسيده كه همگي با وجود علاقه اي كه به فوتبال دارند از اين رشته بد مي گويند. شروع المپيك و بازي هاي آسيايي فرصتي مي دهد تا رشته هاي ديگر ورزشي حقانيت خود را در توجه مردمي نشان دهند.آيا نديديد در شيراز چه رخ داد؟
 داستان مجری ای که در لندن هم دنبال عشقش است!

به گزارش صدای دانشجو، بازي هاي المپيك لندن در هفته دوم براي ورزش ما باشادكامي آغاز شد. مدال طلاي سوريان و در پي آن مدال طلاي نوروزي، مدال نقره نصير شلال، طلای رضایی و سلیمی و نقره انوشیروانی و حدادی كام مردم را شاد كرد.

با ايجاد فضاي المپيكي در كشورمان مسئوليت صدا و سيما بيشتر و بيشتر شد. اگرچه بردن دوربين هاي تلويزيوني به ميان خانواده مدال آوران حركت ارزنده اي محسوب مي شد اما همه چشم انتظار بودند تا نمايندگان اعزامي صدا وسيما كه خيلي هم ادعاي تبحر در كار خود دارند حركتي تازه و نو ارائه دهند.

در روز موفقيت سوريان با هزار زحمت او را به استوديو آوردند و جناب مجري عشق حاشيه به جاي استفاده از اين موفقيت و شاد كردن محيط خانواده ها به سوالات كليشه اي و حاشيه ساز چون اختلاف نظر محمد بنا با مربي بدنساز تيم ملي پرداخت. هرچه اصرار شد كه دست از اين كار بردار به گوش مجري برنامه نرفت تا مشخص شود نيش عقرب نه از ره كين است و...

آن يكي مجري جنجال ساز ورزش كه فوتبال را به مسير خود خواسته مي برد نيز يك سور به اين مجري زده است. اوكه بنا به سوابق موجود تاكنون از نزديك يكي از مسابقات المپيكي ورزشكاران ايران را در كشورمان نديده و با رانت مسئولان صدا و سيما حكم سفر مجدد به المپك را كسب كرد در نقش بازيكن سفارشي استقلال (علوي) در فصل گذشته بازي كرده و هركاري دوست دارد مي كند تا به نوعي نازش را خريده باشند.

يكي از عوامل دست اندركار در برنامه هاي ورزشي تلويزيون مي گفت: بابا عادل رو ول كنيد اون رفته لندن تا به عشقش یعنی سرك كشيدن به باشگاه هاي منچستر و چلسي برسه!

واقعا نمي دانيم اين حرف چقدر پايه و اساس دارد اما اگر اين اتفاق رخ داده باشد بايد به حال و روز ورزش در صدا وسيما گريست.

رشته هاي مختلف ورزشي در طول سال از يكسو نگري در صدا و سيما ضربه مي خورند. اين كار به حدي رسيده كه همگي با وجود علاقه اي كه به فوتبال دارند از اين رشته بدمي گويند. شروع المپيك و بازي هاي آسيايي فرصتي مي دهد تا رشته هاي ديگر ورزشي حقانيت خود را در توجه مردمي نشان دهند.آيا نديديد در شيراز چه رخ داد؟

امروز و در چنين شرايطي رفتن مجري برنامه 90 براي بررسي مسايل فوتبال انگليس جز دهن كجي به اين افتخارآفرينان معني ديگري مي دهد؟!

در اين كه امثال فردوسي پور براي كسب اطلاعات بيشتر و ارائه كاري بهتر بايد امكان حضور در كشورهاي صاحب فوتبال را داشته باشند شكي نيست اما الان وقت اين كار است؟ آيا فقط بازيكن سفارشي استقلال(علوي)در استفاده از رانت به ورزش و جوانان شایسته تر از خودش ظلم كرد؟ آيا فردوسي پور كه يك فصل كامل همه عوامل دست اندر در اين كار را به مسلخ كشيد عملكرد خود را و رانت خواري خود را نمي بيند؟

اميدواريم در صدا و سيما مسئولي پيدا شود و در اين خصوص پيگيري و اطلاع رساني كند. ما كه دعا مي كنيم اطلاعات رسيده اشتباه باشد.

دیدگاه شما

آخرین اخبار