مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید

 

 

اخبار ویژه

رژیم اشغالگر طی حدود ۸ ماه جنگ نسل‌کشی علیه نوار غزه، به شکل سیستماتیک برای نابودی همه نشانه‌های زندگی در این منطقه و از بین بردن هویت فلسطینی‌ها تلاش و از هیچ اقدام وحشیانه‌ای به این منظور دریغ نکرده است.
مجموعه اسنپ به ویژه اسنپ فود برای بار چندم مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است و بدون توجه به این موضوع به فعالیت خود ادامه می‌دهد. طی روز‌های گذشته شکایت‌هایی از کاربران اسنپ در فضای مجازی منتشر شده است که حکایت از کارشکنی چند باره اسنپ فود دارد.
رئیس کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین خبر داد که با تایید و هماهنگی مسئولان ایرانی و عراقی شعار اربعین ۱۴۰۳ «کربلا طریق الاقصی» انتخاب و نام‌گذاری شد.
رئیس هیات کشتی استان همدان از اعزام ۶ گوش‌شکسته به رقابت‌های بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی خبر داد.
مدیر فرودگاه همدان از اعزام ۳ هزار و ۴۵۸ زائر همدانی و کردستانی به سرزمین وحی از فرودگاه همدان خبر داد.
مدیرعامل شرکت آب‌منطقه‌ای همدان گفت: با بارش‌های خوب سال آبی، تغذیه مصنوعی‌های همدان حدود 7 میلیون متر مکعب آبگیری داشتند.
نماینده ولی فقیه در استان همدان گفت: از فضای حسینیه‌ها برای فعالیت اقتصادی و فرهنگی در همدان می‌توان استفاده کرد.
مدیرکل تأمین اجتماعی استان همدان گفت: از ابتدای خردادماه لیست‌های دریافتی تامین اجتماعی هوشمند می‌شود بنابراین می‌طلبد کارفرمایان زودتر از موعد لیست‌های خود را ارسال کنند تا در صورت بروز مشکل فرصت اصلاح داشته باشند.
فرماندار فامنین گفت: گازرسانی در ناحیه صنعتی نگارخاتون هر چه سریع‌تر انجام شود.
فرماندار رزن از واگذاری زمین برای اجرای فاز ۲ طرح نهضت ملی مسکن با ۳۳۶ واحد خبر داد و گفت: فاز اول مسکن ملی تا اول تابستان به بهره‌برداری می‌رسد.