به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان

 

 

اخبار ویژه

وزیر نفت از بهره‌برداری هزار کیلومتر خط لوله فراورده‌های نفتی طی سال جاری خبر داد و تصریح کرد که ۲۲۰ کیلومتر آن، هفته آینده بهره‌برداری می‌شود.
معاون مالی و اقتصادی شهرداری همدان با تأکید بر اینکه طی 10 سال گذشته عملیات عمرانی خاصی در منطقه گنجنامه انجام نشده است گفت: برای نگهداری و توسعه این منطقه باید هر سال هزینه شود.
دانش‌آموزان ناحیه یک همدان در مسابقات کشوری رباتیک، محاسبات ذهنی و علوم آزمایشگاهی درخشیدند.
وزیر امور اقتصاد و دارایی تصریح کرد که اتفاقات اخیر در میان طلافروش‌ها، اعتراض صنفی است.
وزیر میراث فرهنگی گفت: فعالان صنایع دستی می‌توانند آزادانه هر میزان که خواستند، صنایع دستی را از کشور خارج و ارز آن را وارد کشور کنند.
رژیم اشغالگر طی حدود ۸ ماه جنگ نسل‌کشی علیه نوار غزه، به شکل سیستماتیک برای نابودی همه نشانه‌های زندگی در این منطقه و از بین بردن هویت فلسطینی‌ها تلاش و از هیچ اقدام وحشیانه‌ای به این منظور دریغ نکرده است.
مجموعه اسنپ به ویژه اسنپ فود برای بار چندم مورد انتقاد کاربران قرار گرفته است و بدون توجه به این موضوع به فعالیت خود ادامه می‌دهد. طی روز‌های گذشته شکایت‌هایی از کاربران اسنپ در فضای مجازی منتشر شده است که حکایت از کارشکنی چند باره اسنپ فود دارد.
رئیس کمیته فرهنگی ستاد مرکزی اربعین خبر داد که با تایید و هماهنگی مسئولان ایرانی و عراقی شعار اربعین ۱۴۰۳ «کربلا طریق الاقصی» انتخاب و نام‌گذاری شد.
رئیس هیات کشتی استان همدان از اعزام ۶ گوش‌شکسته به رقابت‌های بین‌المللی جام جهان پهلوان تختی خبر داد.
مدیر فرودگاه همدان از اعزام ۳ هزار و ۴۵۸ زائر همدانی و کردستانی به سرزمین وحی از فرودگاه همدان خبر داد.