به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
مطبوعات همدان
تاریخ : 17. آذر 1401 - 17:28   |   کد مطلب: 24819
تریبون آزاد دانشجویی در دانشگاه پیام نور استان همدان با حضور دانشجویان و ریاست دانشگاه برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، در  ۱۶ آذر ماه به مناسبت روز دانشجو تریبون آزاد با موضوع مطالبات دانشجویی در دانشگاه پیام نور استان همدان با حضورمحمدظاهری ریاست دانشگاه برگزار شد. در این تریبون دانشجویان برخی از مطالبات خود را مطرح کردند که در ادامه می خوانید:

●امکانات رفاهی در دانشگاه وجود ندارد.
 محمدظاهری در پاسخ به این سوال گفت:
 سعی کردیم در حد بضاعت دانشگاه امکانات رفاهی را برقرار کنیم اما تمامی بخش ها در دست ما نیست و قسمتی از آن توسط مسولین دیگر اداره می شود.

نامناسب بودن مسیر تردد دانشگاه که مطالبه به حقی نیز است در دست پیگیری است اما حل شدن کامل این موضوع کمی زمانبر است.

 

علت افزایش شهریه چیست؟
ریاست دانشگاه پاسخ داد: درصد افزایش شهریه در مقایسه با دیگر دانشگاه ها اصلا بالا نیست!

سلف دانشگاه پیام نور با دانشگاه های دیگر قابل مقایسه نیست!
محمدظاهری در پاسخ به این مطالبه گفت: جهت هر وعده غذایی دانشجویی توسط وزارت علوم به دانشگاههای دولتی  مثل دانشگاه بوعلی سوپسیت و یارانه داده می شود، در صورتی که دانشگاه پیام نور این یارانه را ندارد!

 

 در دفترچه عنوان شده است که دانشگاه پیام نور سلف و خوابگاه ندارد و وزارت علوم نیز به لحاظ قانونی مکلف نیست که به ما ارزاق دانشجویی بدهد. لذا این دانشگاه  اصلا به لحاظ قانونی موظف به ارائه خدمات سلف نبوده و همکاران با زحمات خود این سلف غذاخوری را راه اندازی کرده اند.

چرا محتوای علمی رشته ها به روز رسانی نمی شود؟
ریاست دانشگاه پیام نور استان همدان پاسخ داد: این موضوع در سازمان مرکزی به جد در حال پیگیری است و محتوای برخی از رشته و کتاب ها در حال تغییر می باشد.

انتهای پیام/ ب

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار