مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 7. ارديبهشت 1401 - 18:00   |   کد مطلب: 24682
نشست تشکل های دانشجویی استان همدان با نماینده ولی فقیه استان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، سه شنبه ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ مصادف با ۲۴ رمضان نشست تشکل های دانشجویی استان همدان با نماینده ولی فقیه  استان در دفتر ایشان برگزار شد.

در ابتدای جلسه پس از قرائت قرآن، نامه رهبری به حجت الاسلام شعبانی امام جمعه همدان خوانده شد که مقام معظم رهبری در این نامه به پشتیبانی از جوانان و تکریم خانواده شهدا اشاره کرده بودند.
 
 
پس از شروع مراسم، احمدی نماینده بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان به  تصرف پست های کلیدی استانداری توسط احزاب خاص، بالابودن قیمت مسکن در همدان و جایگاه و شان معلمان در جامعه کنونی و عدم توجه به این قشر اشاره کرد.
 
محمدی دبیرانجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی نیز  به بیان تبعیض رفتاری و کاری در بین نهادها و انجمن های اسلامی دانشگاه ها پرداخت.
 
سامانلو نماینده بسیج خواهران دانشگاه فرهنگیان صحبت های خود را با نزول شان و مقام معلم در رسانه ها آغاز کرد و خطاب به نماینده ولی فقیه استان، گفت:این مهم، لازمه تذکر از سمت شما ائمه جمعه است.
سپس درباره مناسب نبودن ساختمان و فضای فیزیکی دانشگاه فرهنگیان  اذعان کرد: این موضوع باعث شده تمامی دانشجویان باتوجه به حقی که دارند نتوانند از آموزش حضوری استفاده کنند.
 
 
محسنی نماینده جامعه اسلامی دانشگاه بوعلی نیز به استفاده نادرست مسئولین فرهنگی دانشگاه ها از بودجه این بخش اشاره کرد.
 
نماینده دانشجویان نهاوند، سعیدی کیا، به مشکلات شهرستان خود که شامل: نداشتن سالن ورزشی مناسب در کل شهرستان، حمل راحت اسلحه، طلاق، بیکاری و بی توجهی به محصولات کشاورزی پرداخت که شهرستان نهاوند تبدیل به قطب تولید این محصولات شده است.
 
 
کولیوند نماینده دانشجویان ملایر در صحبت هایش به این موضوع اشاره کرد  که باید در نماز جمعه ها در مورد مشکلات و معضلات مردم صحبت کنیم.
 
جعفری نماینده بسیج خواهران علوم انسانی دانشگاه بوعلی به کم اهمیت بودن و بی توجه بودن مردم و مسئولین به مساجد اشاره کرد و گفت : مسجد باید محل امنی برای مردم، محل پرورش  کودکان، نوجوانان و جوانان باشد و حتی میتواند کسب و کارهایی را برای جوانان ایجاد کند.
 

صادقی، مسئول تشکل تحکیم وحدت دانشگاه علوم پزشکی نیز ضمن درخواست مستمر بودن این جلسات بین دانشجویان و نماینده ولی فقیه در استان، گفت: باید در نماز جمعه مشکلات مردم توسط نماینده مقام معظم رهبری در استان بیان شده و در خطبه ها به مشکلات مردم پرداخته و صریحا به مسئولین تذکر داده شود.
سپس تاکید کرد: باید اندیشکده‌های دانشجویی توسط شما راه اندازی شود تا جوانان بتوانند در این اماکن پژوهش انجام دهند.

 زارعی، دبیرطرح تحقیقاتی شمسا، از دعوت دفتر امام جمعه و استانداری و آغاز  کارهای علمی و پژوهشی تشکر کرد و از نماینده ولی فقیه خواست تا از جوانان بیشتر در مسئولیت ها و پست ها استفاده کنند.
 
پس از صحبت های دانشجویان حجت الاسلام شعبانی ابتدا از تمام دانشجویان تشکر کرد و گفت مشکل اساسی ما نبود مدیر  اجرایی قوی  است و ما باید در این مورد بیشتر  توجه کنیم.
 
 
سپس با اشاره به  موضوع افت منزلت معلمی گفت: دراین باره در نمازجمعه صحبت خواهم کرد. 
سپس اذعان کرد: در رابطه با ساختمان دانشگاه فرهنگیان نیز صحبت هایی با استانداری انجام شده است که و ان شاءالله  این موضوع حل خواهد شد.
 
نماینده ولی فقیه در استان در انتها به جایگاه استان همدان در تهیه مسکن اشاره کرد و گفت:  استان همدان در رتبه ۲۹ کشوری است و ما توانستیم این رتبه را به رتبه ۵ کشور ارتقا دهیم .
 
سپس افزود: در جلسات بعدی نماینده و مسئولین مرتبطه را نیز دعوت خواهیم کرد که مستقیما شنوای مطالبات باشند.
 
در پایان برنامه پس از برگزاری نماز جماعت دانشجویان روزه خود را در کنار  نماینده ولی فقیه حجت‌الاسلام شعبانی افطار کردند.
 
انتهای پیام/

دیدگاه شما

آخرین اخبار