مطبوعات همدان
به کانا ل ارتباطی ما بپیوندید
تاریخ : 24. آذر 1399 - 8:29   |   کد مطلب: 24281
تشکل های دانشجویی و بسیج دانشگاه های سراسر کشور از جمله استان همدان، هفته گذشته به مناسبت هفته دانشجو ، برنامه های جدید و متنوعی را در بستری جدید و به صورت مجازی تدارک دیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی صدای دانشجو، روز دانشجو که همواره برای دانشجویان روزی خاص به شمار می رود و هرساله به مناسبت بزرگداشت این روز برنامه های متنوعی همراه با استقبال دانشجویان تدارک دیده میشد، امسال با حال و هوای دیگری رخ داد. برنامه‌های امسال روز دانشجو به دلیل وجود ویروس کرونا و جلوگیری از اجتماع به صورت مجازی برگزار شد.

در ادامه با برنامه های انجام شده در هفته دانشجوی استان همدان آشنا خواهیم شد.

تشکل جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد، مراسم گرامیداشت روز دانشجو را با سخنرانی دکتر یاسر جبرائیلی (رئیس مرکز ارزیابی و نظارت راهبردی اجرای سیاست های کلی نظام) آغاز کردند و در ادامه به جلسه پرسش و پاسخ دانشجویان با مسئولان دانشگاه به صورت اینترنتی و در فضای مجازی متعلق به دانشگاه آزاد پرداختند.

در دانشگاه بوعلی سینا همدان هم، مراسم بزرگداشت روز دانشجو به همت بسیج دانشگاه، به صورت مجازی و اینترنتی برگزار شد. 
در این مراسم از جناب آقای حبیب میرزایی، تحلیلگر مسائل سیاسی، به عنوان سخنران دعوت به عمل آمده بود و ایشان در این برنامه در خصوص بحث های جریان شناسی، جنبش دانشجویی، ایران معاصر و... به سخنرانی پرداختند.

معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه صنعتی همدان هم به مناسبت روز دانشجو جلسه ای  به صورت مجازی با نام "جلسه پرسش و پاسخ" با حضور مسئولین دانشگاه برگزار کرد، که در این برنامه، دانشجویان توانستد صحبت ها و سوالات خود را با مسئولین در میان بگذارند و پاسخ‌های خود را هم دریافت کنند.

آقای دکتر هادی بیگی نژاد، نماینده مجلس شورای اسلامی و فعال سابق دانشجویی، نیز از میهمانان برنامه بزرگداشت روز دانشجوی دانشگاه فرهنگیان بودند."نقش جنبش دانشجویی در انقلاب اسلامی" موضوع مهم برنامه ای بود که از طرف بسیج دانشجویی پردیس شهید باهنر دانشگاه فرهنگیان ،به منظور گرامیداشت روز دانشجو برگزار شد. همچنین برگزاری نشست پرسش و پاسخ مجازی با حضور دکتر نجفی(سرپرست امور پردیس ها و معاونین دانشگاه فرهنگیان) هم از دیگر برنامه‌های های این دانشگاه به مناسبت روز دانشجو بود. 

بسیج دانشگاه پیام نور هم به مناسبت روز دانشجو، تریبون آزاد را به صورت مجازی و از طریق صفحه اینستاگرامی بسیج دانشگاه پیام‌نور برگزار کرد.در این برنامه دانشجویان نتوانستند پاسخ سوالات و مطالبات خود را از آقای دکتر اکبر شاملو‌( ریاست محترم دانشگاه پیام نور)  که میهمان این برنامه بودند، دریافت کنند.

بسیج  دانشجویی دانشگاه آزاد ملایر هم به مناسبت بزرگداشت این روز، نشست دانشجویی را با "موضوع دانشجو منفعل یا موثر" را با حضور دانشجوهای فعال فرهنگی دانشگاه ،به صورت مجازی و از طریق صفحه اینستاگرامی برگزار کرد.

انتهای پیام/ آ

 

دیدگاه شما

آخرین اخبار